Orochimaru - 2010-06-20 00:11:00

Techniki rangi "D"

!!!DO WIĘKSZOŚCI JUTS JEST POTRZEBNA WODA!!!


Mizu Bunshin no Jutsu
http://img13.imageshack.us/img13/6330/16013015.gif

Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego.
Chakra: 400 /1 klon

Mizutensou no jutsu
http://img202.imageshack.us/img202/8176/39521091.png

Możemy ukryć nasze ciało w wodzie.
Chakra: 300 / 1 tura

Ninpou: Mizu Kawarimi
http://img80.imageshack.us/img80/4978/91197356.jpg

Kolejne Kawarimi. Tym razem zamieniamy się w wodę.
Chakra: 600

Techniki rangi "C"

Mizu Kamikiri
http://img532.imageshack.us/img532/427/37942810.jpg

Ninja tupie nogą w ziemię po czym z ziemi wydobywa się strumień wody który jest pod dużym ciśnieniem i może pociąć sporo rzeczy na plasterki, można również poruszać się na tej wodzie i jednocześnie atakować przeciwnika. Strumieni wypuszczamy od 1 do 3.
Chakra: 600 / za strumień.

Mizu no Tatsumaki
http://img202.imageshack.us/img202/483/52643007.jpg

W okół nas tworzy się wodny wir. Działa jak bariera ochronna. Jeśli przeciwnik podejdzie zbyt blisko zostanie wciągnięty przez wir, a po chwili z niego wyrzucony. By przerwać tą technikę trzeba użyć silnego NinJutsu.
Chakra: 2.000

Suirou no Jutsu
http://img651.imageshack.us/img651/4096/24391200.gif

Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
Chakra: 900 /1 tura

Suiton: Suitenhoufutsu
http://img149.imageshack.us/img149/660/79071830.jpg

Woda podnosi się z ziemi. Zamyka przeciwnika w wodnej bańce. Można kogoś łatwo utopić.
Chakra: 1.000

Suishuu Gorugon
http://img202.imageshack.us/img202/7623/72677896.jpg

Tworzymy pędzącego wodnego węża. Może on "zjeść" przeciwnika lub zranić.
Chakra: 2.800

Mizu no Muchi
http://img38.imageshack.us/img38/7600/38211232.jpg

Z ręki tworzymy wodny bicz, który może też wysłać małe wyładowania elektryczne w przeciwnika.
Chakra: 1.000

Techniki rangi "B"

Suiton: Suigadan
http://img690.imageshack.us/img690/4382/61580525.jpg

Suiton: Suigadan jest techniką Elementu Wody. Ninja wykonuje potrzebne pieczęcie , by nakłonić pobliską wodę do utworzenia kilku świdrów z wody które atakują swój cel.
Chakra: 3.000 / 5 świdrów

Suiton: Suikoudan no Jutsu
http://img526.imageshack.us/img526/6310/57729830.png

Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Technika znana wojownikom z Wioski Mgły.
Chakra: 5.000

Suiton: Suijinheki
http://img38.imageshack.us/img38/1961/47633875.png

Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).
Chakra: 3.000

Suiton: Ja no Kuchi
http://img717.imageshack.us/img717/3116/86020490.png

Na początku tworzy się jakby fala chroniąca nas, lecz po chwili cała fala zmienia się w głowę lwa atakując przeciwnika, po czym znowu zamienia się w falę wody.
Chakra: 7.000

Suiton: Daibakryuu
http://img15.imageshack.us/img15/8420/30656903.jpg

Na wodzie tworzy się wodny wir który wciąga wszystko do siebie.
Chakra: 8.000

Techniki rangi "A"

Suiton: Haran Banshō
http://img295.imageshack.us/img295/9186/29717622.jpg

Ta technika pozwala użytkownikowi na "przywołanie" wody z nieba, zamiana pary wodnej w powietrzu w wodę. Woda zalewa ze wszystkich stron przeciwnika. Użytkownik może natychmiastowo przerwać tą technikę.
Chakra: 10.000

Suiton: Daibakufu no Jutsu
http://img28.imageshack.us/img28/8796/64472043.gif

Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.
Chakra: 12.000

Suiton: Goshoku Zame
http://img714.imageshack.us/img714/2918/79390154.jpg

Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Chakra: 5.000/za 2 rekiny

Suiton: Suiryuudan no Jutsu
http://img708.imageshack.us/img708/8766/67830520.gif

Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Chakra: 15.000

Gufuu Suika no Jutsu
http://img202.imageshack.us/img202/4687/10848122.jpg

Do tego Jutsu potrzebne są dwie osoby, w tym wypadku to Jutsu może opanować tylko Naruto ponieważ potrafi Fuuton: Rasengana, oprócz niego jest potrzebna osoba która potrafi Suiton: Hahonryuu. Gdy te dwa Jutsu się połączył powstaje wirujący wodny tajfun, który bez problemu rozwali techniki ognia.
Chakra: 25.000

Techniki rangi "S"

Suiton: Bakusui Shouha
http://img541.imageshack.us/img541/4255/28834722.jpg

Z ust wypluwamy niewyobrażalną ilość wody, która najpierw przybiera ogromną ilość fal. Później wygląda jak mini ocean. Później tą wodę można zmieniać w kolejne fale burząc je, podnosząc na różne wysokości.
Chakra: 25.000

Suiton: Suishouha
http://img19.imageshack.us/img19/7560/78739127.jpg

Te Jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.
Chakra: 42.000

www.sojuszekonomiczny.pun.pl www.cien-kage.pun.pl www.rf-bears.pun.pl www.tirwsg.pun.pl www.grubaski.pun.pl