Gram Naruto
TaiJutsu nie pobiera chakry gdyż są to ataki fizyczne.
Techniki rangi „D”
Dainamikku Entorii
Proste taijutsu polegające na ataku z wyskoku. To znaczy: tuż po skoku, prostujemy nogę
, by kopnąć przeciwnika. Aby wyszła ona poprawnie, użytkownik powinien mieć cały czas wyprostowaną nogę. Atakiem można odrzucić przeciwnika lub też np.: wyważyć drzwi.
Gouken
Jest to podstawa taijutsu. Technika polegająca głównie na ofensywie, czyli kopnięciach i ciosach wymierzonych w przeciwnika.
Hakabakashi Rendan
Technika, której podstawą ataku jest wyprowadzenie szybkiej serii ataków rękoma oraz nogami, które są dodatkowo uzbrojone w ekwipunek dźwiękowy. Jutsu zadaje wtedy nie tylko obrażenia fizyczne, ale również ogłusza przeciwnika.
Kongouriki
Użytkownik szybko podbiega do przeciwnika i łapie go za szyję. Celem techniki jest przebiegnięcie kilku metrów z tak trzymanym wrogiem, by po chwili zatrzymać się gwałtownie w tym samym momencie puszczając wroga. W efekcie powinien on lecieć jeszcze parę metrów.
Konoha Raiken
Użytkownik tej techniki wyskakuje w górę i obraca się w powietrzu, czego efektem jest nabieranie prędkości przy spadaniu ku ziemi. Głównym celem jest uderzenie pięścią przeciwnika.
Konoha Reppuu
Shinobi podcina nogi swojego przeciwnika. Efektem jest kilkakrotne obrócenie się upadającego wroga.
Konoha Senpuu
Technika, w której wykonuje się obrót, by móc kopnąc przeciwnika. Jutsu nie należy do zbyt silnych.
Sennen Goroshi
Technika dość śmiesznie wyglądająca. Użytkownik składa w ręce w pieczęć tygrysa, by tym sposobem uderzyć przeciwnika w... Zadek. Efekt końcowy: wróg leci wysoko w górę.
Shoushijsu
Zwyczajny i prosty atak polegający na kopnięciu przeciwnika kolanem w brzuch. Mimo wszystko, dość bolesna technika.
Tokken
Użytkownik do tego ataku używa głównie barku. Rozpędza się i uderza nim swego przeciwnika.
Techniki rangi „C”
Oukashou
Shinobi gromadzi w swej pięści dużą ilość chakry, a w następnej kolejności uderza z całą siłą w ziemię bądź też przeciwnika. Efekt jest zdumiewający.
Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi
By technika mogła zadziałać niezbędna jest wyuczona technika Kage Bunshin. Użytkownik tworzy pięć klonów, które spadają z dużej wysokości na przeciwnika, a gdy docierają do celu zadają cios piętą w głowę. Przeciwnik prócz bólu fizycznego może, ale nie musi, utracić chwilowo orientację.
Bunshin: Taiatari
Technika, w której również wymagana jest znajomość Kage Bunshin. Klony mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co go dezorientuje na krótką chwilę, a gdy pozostaje odrzucony w tył Bunshin’y uderzają jednocześnie wroga pięścią w brodę. Przeważnie po takim uderzeniu oponent leci w górę.
Hando Ouda
Jutsu polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w klatkę piersiową, a uderzenie odsyła na kilka metrów oponenta. Shinobi z niską wytrzymałością mogą stracić oddech, a także mogą mieć połamane żebra.
Hou Shou
Atak podobny do Hando Ouda, ale wykonywany jedną dłonią, dlatego też atak kończy się jedynie odepchnięciem przeciwnika na dużą odległość.
Hyabusha Otoshi
Technika polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu, a mianowicie: shinobi łapie oponenta rękoma za kostki, a nogami unieruchamia mu głowę. W tej pozycji, wróg spada z zawrotną prędkością głową w dół. Uderzenie w ziemię jest bardzo bolesne. Uderzenie może spowodować wstrząs psychiczny.
Kage Buyou
Shinobi posyła kopniakiem swojego przeciwnika w górę, by po chwili pojawić się tuż pod nim. Atakowany nie ma jak się poruszyć i w tej pozycji bardzo łatwo go zaatakować.
Konoha Daisenkou
Jutsu, którego celem jest zabicie przeciwnika bądź też spowodowanie utraty przytomności przez niego. Atakujący wykonuje wykop w półobrotu celując w szyję z boku wroga. Atakowi towarzyszy oślepiający błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika na chwilę.
Konoha Daisenpuu
Ulepszona wersja Konoha Senpuu. Shinobi wykonuje tak samo jeden obrót, ale z tą róznicą, że kopnięć jest trzy. Pierwsze trafia w lewy bok przeciwnika, drugie w prawy, a trzecie w głowę bądź brzuch.
Konoha Shoufuu
Shinobi atakuje przeciwnika kopniakiem skierowanym w górę, dokładniej na ręce wroga. Jeśli ten trzyma w rękach broń, automatycznie zostaje jej pozbawiony przez siłę wykopu.
Shishi Rendan
Jutsu wykonywane w powietrzu. Atakujący znajduje się za swym przeciwnikiem wykonując serię uderzeń w takiej oto kolejności: pierwszym atakiem jest kopnięcie z półobrotu, drugim silne uderzenie pięścią, trzeci to atak „napędzający”, by spowodował on szybsze spadanie wroga ku ziemi, a całość kończymy uderzeniem w brzuch.
.
Shou Geki Shou
Atak stosujemy w momencie, gdy nasz przeciwnik znajduje się tuż nad nami. Wtedy uderzamy dłonią pionowo w górę co ma na celu odrzucenie wroga.
Taren Ken
Shinobi wykonuję niesamowicie szybką serię ataków rękoma, przez co przeciwnik widzi wiele ciosów, które zmierzają w jego stronę, ale niestety nie jest w stanie stwierdzić, który z nich jest prawdziwy.
Ushiro Hi-Ru
Shinobi staje na rękach i wykonuje kopnięcie pięta w stronę przeciwnika. Po wykonaniu ataku może go powtórzyć drugą nogą bądź też powrócić do pozycji stojącej.
U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan
Do wykonania tej techniki potrzebna jest znajomość Kage Bunshin. Atakujący tworzy cztery klony cienia, które to wybijają atakowanego w górę. W momencie, kiedy przeciwnik znajduje się w górze, prawdziwy shinobi pojawia się nad nim i kończy atak potężnym uderzeniem nogi.
Techniki rangi „B”
Atsu Shou
Jutsu przydatne jedynie w momencie, kiedy nasz przeciwnik leży na ziemi. Atak polega na potężnym wbiciu go w ziemię. Męcząca technika, aczkolwiek z efektem przerażającym. Jedynie bardzo szybki Shinobi może go uniknąć.
Gan Geki
Silne taijutsu, którego atak pięścią jest porównywalny do siły uderzenia „kamienną ręką”.
Konoha Gourki Senpuu
Technika podczas, której to shinobi obraca się wokół własnej osi z niesamowitą prędkością tym samym wykonując jednocześnie uderzenia w przeciwnika.
Omote Renge
(wymagane: Kaimon)
Podobnie jak w przypadku Kage Buyou i w tej technice wykopujemy naszego przeciwnika do góry. Kiedy znajdziemy się za przeciwnikiem owijamy go bandażem, łapiemy i odwracamy głową do dołu. W tym tez momencie zaczynamy się kręcić wraz z nim wokół własnej osi i z coraz to większą prędkością spadamy w dół. Tuż przy samej ziemi odskakujemy od przeciwnika, który z niesamowitą prędkością uderza w ziemię. Taijutsu często kończy się śmiercią.
Suiken Kempou
Technika polega na walce będąc... Po prostu pijanym. Będąc pod wpływem alkoholu wigor wzrasta, a my stajemy się nieprzewidywalni. Możemy atakować, jednocześnie wstając. Również siła staje się większa.
Ryoku Rendan
Jutsu, które polega na wykopaniu przeciwnika w górę, by w chwilę później znaleźć się nad nim i zaatakować go kopniakiem od góry, powodując tym samym spadek z ogromną prędkością. Przeciwnik zostaje poważnie poobijany.
Techniki rangi „A”
Gourai Rensa
(wymagane: Tomon)
Jutsu, do którego wykonania jest potrzebne otwarcie Piątej Wewnętrznej Bramy Energii. Shinobi wykonuje potężne uderzenie pięścią w przeciwnika tak mocno, że ten leci na ziemię z wielką prędkością.
Ura Renge
(wymagane: Seimon)
Aby użyć tej techniki trzeba umieć otworzyć trzy Bramy. Ataki stają się silniejsze i niebezpieczniejsze. Użytkownik zyskuje na szybkich i silnych uderzeniach, ale technika ta powoduje bardzo silne przeciążenie mięśni. Przeciwnik nie ma zbyt wielkich szans. Jutsu zwane jest również techniką „samobójców”
Kichiku Chikara
Technika, którą potrafią i mogą wykonać jedynie shinobi potrafią idealnie kontrolować chakrę. Atakujący kumuluje w pięści chakrę, a tuż przed samym uderzeniem zostaje ona „wypuszczona”. Powodowane są ogromne zniszczenia.
Techniki rangi „S”
Satsugaite No Jutsu
Koncentrujemy w dłoni chakrę, czego efektem jest niebieska poświata wokół ręki. W momencie skumulowania uderzamy w przeciwnika z całą siłą jaką posiadamy. Atak ten kończy się śmiercią.
OtoKage założyciel Wioski Oto-Gakure
Yang: 1 000 000 000
Lider klanu: Douhito
Chakra: 135 000 + 33 750 + 33 750 + 33 750 = 236 250 + 67 500 = 303 750
Umiejętności:
Szybkość (+ 40 szybkość)
Wykonywanie Jutsu jedną ręką
Pakt: Węże
Jutsa Klanowe:
Wszystkie
Jutsu:
Kawarimi no jutsu ( Zamiana CH: 500)
Shunshin no jutsu ( Teleport CH: 600)
Kuchiyose no jutsu ( Przywołanie paktu CH: 10.000)
Senei Jashuu ( Węże z rękawa 3-6 CH: 6.000)
Shoushagan no jutsu ( Zmiana twarzy CH: 5.000)
Hoku Hebi ( Zmiana we węża CH: 6.000)
Jagei Jubaku ( Duże węże x2 blokują przeciwnika przy ataku CH: 5.000)
Shuriken Kage Bunshin no jutsu ( Klony np. kunai CH: 2.500 / za 15)
Kuchiyose: Edo Tensei ( Przywołanie zmarłych CH: 20.000)
Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon ( Trzy bramy nie do przebicia CH: 25.000)
Fushi Tensei ( Zamiana ciał CH: 20.000)
Yamata no jutsu ( Przywołanie węża o 8 głowach CH: 30.000)
Shiro Hebi no jutsu ( Technika wężowego Sannina CH: 25.000)
Hebi Saisei no jutsu ( Zmiana skóry max 3 razy CH: 15.000)
Mandara no Jin ( Węże z ust CH: 10.000 / 250 węży)
Tajuu Kage Bunshin no jutsu ( Klony CH: 5.000 / 50 klonów )
Shikumi no Jutsu ( Mordercze Spojrzenie CH: 5.000)
Nehan Shōja no Jutsu ( Usypia kilkanaście ninja CH: 5.000)
Uitenpen ( Las skał CH: 40.000)
Katon: Haikedo ( Ognista kula CH: 20.000)
Kirin ( Potwór z nieba CH: 40.000)
Raikiri Ookami ( Pies z błyskawicy CH: 16.000)
Jigyakkou no jutsu ( Odpowiedzi na pytania CH: 15.000)
Sennou Sousa no jutsu ( Kontrolowanie osoby bez jej wiedzy CH: 8.000)
Ekwipunek :
- Otokage Yaiba ( Zabija po 3 turach od zranienia )
- Treningowe Ciężarki + 15 szybkości
- Rękawice Ninja
- Opaska Jiray 1/2
- 15 Makibishi
- 5 Bomby Dymne
- 10 Pustych Zwojów
-50 Senbon
- 50 Zatrutych Senon ( Zabijają po 3 turach )
- 3 Soldier Pils 25% chakry +
- 15 Shurikeny
- 15 Shurikeny Demonicznego Wiatru
- 15 Kunai
- 50 M Metalowej Linki
Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 40
Szybkość: 15 + 15 = 30 + 40 = 70
Wytrzymałość: 40
Reakcja: 40
Offline