#1 2010-06-18 14:24:11

 Orochimaru

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

3920084
Call me!
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2010-06-18
Posty: 35
Punktów :   

TaiJutsu

TaiJutsu nie pobiera chakry gdyż są to ataki fizyczne.

Techniki rangi „D”

Dainamikku Entorii
http://img217.imageshack.us/img217/9789/89805496.jpg

Proste taijutsu polegające na ataku z wyskoku. To znaczy: tuż po skoku, prostujemy nogę
, by kopnąć przeciwnika. Aby wyszła ona poprawnie, użytkownik powinien mieć cały czas wyprostowaną nogę. Atakiem można odrzucić przeciwnika lub też np.: wyważyć drzwi.

Gouken
http://img203.imageshack.us/img203/1957/66004695.jpg

Jest to podstawa taijutsu. Technika polegająca głównie na ofensywie, czyli kopnięciach i ciosach wymierzonych w przeciwnika.

Hakabakashi Rendan
http://img251.imageshack.us/img251/4607/72031339.png

Technika, której podstawą ataku jest wyprowadzenie szybkiej serii ataków rękoma oraz nogami, które są dodatkowo uzbrojone w ekwipunek dźwiękowy. Jutsu zadaje wtedy nie tylko obrażenia fizyczne, ale również ogłusza przeciwnika.

Kongouriki
http://img638.imageshack.us/img638/9274/41308375.jpg

Użytkownik szybko podbiega do przeciwnika i łapie go za szyję. Celem techniki jest przebiegnięcie kilku metrów z tak trzymanym wrogiem, by po chwili zatrzymać się gwałtownie w tym samym momencie puszczając wroga. W efekcie powinien on lecieć jeszcze parę metrów.

Konoha Raiken
http://img690.imageshack.us/img690/6746/15666642.jpg

Użytkownik tej techniki wyskakuje w górę i obraca się w powietrzu, czego efektem jest nabieranie prędkości przy spadaniu ku ziemi. Głównym celem jest uderzenie pięścią przeciwnika.

Konoha Reppuu
http://img156.imageshack.us/img156/6206/95589811.jpg

Shinobi podcina nogi swojego przeciwnika. Efektem jest kilkakrotne obrócenie się upadającego wroga.

Konoha Senpuu
http://img401.imageshack.us/img401/900/95695300.jpg

Technika, w której wykonuje się obrót, by móc kopnąc przeciwnika. Jutsu nie należy do zbyt silnych.

Sennen Goroshi
http://img691.imageshack.us/img691/5438/78428610.jpg

Technika dość śmiesznie wyglądająca. Użytkownik składa w ręce w pieczęć tygrysa, by tym sposobem uderzyć przeciwnika w... Zadek. Efekt końcowy: wróg leci wysoko w górę.

Shoushijsu
http://img24.imageshack.us/img24/1536/81081987.jpg

Zwyczajny i prosty atak polegający na kopnięciu przeciwnika kolanem w brzuch. Mimo wszystko, dość bolesna technika.

Tokken
http://img4.imageshack.us/img4/7461/11971190.jpg

Użytkownik do tego ataku używa głównie barku. Rozpędza się i uderza nim swego przeciwnika.

Techniki rangi „C”

Oukashou
http://img37.imageshack.us/img37/5740/73464248.jpg

Shinobi gromadzi w swej pięści dużą ilość chakry, a w następnej kolejności uderza z całą siłą w ziemię bądź też przeciwnika. Efekt jest zdumiewający.

Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi
http://img14.imageshack.us/img14/519/51335367.jpg

By technika mogła zadziałać niezbędna jest wyuczona technika Kage Bunshin. Użytkownik tworzy pięć klonów, które spadają z dużej wysokości na przeciwnika, a gdy docierają do celu zadają cios piętą w głowę. Przeciwnik prócz bólu fizycznego może, ale nie musi, utracić chwilowo orientację.



Bunshin: Taiatari
http://img202.imageshack.us/img202/1681/35310557.jpg

Technika, w której również wymagana jest znajomość Kage Bunshin. Klony mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co go dezorientuje na krótką chwilę, a gdy pozostaje odrzucony w tył Bunshin’y uderzają jednocześnie wroga pięścią w brodę. Przeważnie po takim uderzeniu oponent leci w górę.


Hando Ouda
http://img138.imageshack.us/img138/4514/79874600.jpg

Jutsu polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w klatkę piersiową, a uderzenie odsyła na kilka metrów oponenta. Shinobi z niską wytrzymałością mogą stracić oddech, a także mogą mieć połamane żebra.


Hou Shou
http://img33.imageshack.us/img33/6310/50465592.jpg

Atak podobny do Hando Ouda, ale wykonywany jedną dłonią, dlatego też atak kończy się jedynie odepchnięciem przeciwnika na dużą odległość.


Hyabusha Otoshi
http://img821.imageshack.us/img821/4867/42548218.jpg

Technika polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu, a mianowicie: shinobi łapie oponenta rękoma za kostki, a nogami unieruchamia mu głowę. W tej pozycji, wróg spada z zawrotną prędkością głową w dół. Uderzenie w ziemię jest bardzo bolesne. Uderzenie może spowodować wstrząs psychiczny.



Kage Buyou
http://img337.imageshack.us/img337/6242/41562658.jpg

Shinobi posyła kopniakiem swojego przeciwnika w górę, by po chwili pojawić się tuż pod nim. Atakowany nie ma jak się poruszyć i w tej pozycji bardzo łatwo go zaatakować.



Konoha Daisenkou
http://img691.imageshack.us/img691/4596/46492007.jpg

Jutsu, którego celem jest zabicie przeciwnika bądź też spowodowanie utraty przytomności przez niego. Atakujący wykonuje wykop w półobrotu celując w szyję z boku wroga. Atakowi towarzyszy oślepiający błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika na chwilę.



Konoha Daisenpuu
http://img526.imageshack.us/img526/703/33219482.jpg

Ulepszona wersja Konoha Senpuu. Shinobi wykonuje tak samo jeden obrót, ale z tą róznicą, że kopnięć jest trzy. Pierwsze trafia w lewy bok przeciwnika, drugie w prawy, a trzecie w głowę bądź brzuch.



Konoha Shoufuu
http://img228.imageshack.us/img228/9784/30465171.jpg

Shinobi atakuje przeciwnika kopniakiem skierowanym w górę, dokładniej na ręce wroga. Jeśli ten trzyma w rękach broń, automatycznie zostaje jej pozbawiony przez siłę wykopu.


Shishi Rendan
http://img691.imageshack.us/img691/1927/33380463.jpg

Jutsu wykonywane w powietrzu. Atakujący znajduje się za swym przeciwnikiem wykonując serię uderzeń w takiej oto kolejności: pierwszym atakiem jest kopnięcie z półobrotu, drugim silne uderzenie pięścią, trzeci to atak „napędzający”, by spowodował on szybsze spadanie wroga ku ziemi, a całość kończymy uderzeniem w brzuch.
.


Shou Geki Shou
http://img690.imageshack.us/img690/9759/51428429.png

Atak stosujemy w momencie, gdy nasz przeciwnik znajduje się tuż nad nami. Wtedy uderzamy dłonią pionowo w górę co ma na celu odrzucenie wroga.



Taren Ken
http://img704.imageshack.us/img704/5600/42707492.jpg

Shinobi wykonuję niesamowicie szybką serię ataków rękoma, przez co przeciwnik widzi wiele ciosów, które zmierzają w jego stronę, ale niestety nie jest w stanie stwierdzić, który z nich jest prawdziwy.



Ushiro Hi-Ru
http://img714.imageshack.us/img714/2373/24260153.jpg

Shinobi staje na rękach i wykonuje kopnięcie pięta w stronę przeciwnika. Po wykonaniu ataku może go powtórzyć drugą nogą bądź też powrócić do pozycji stojącej.



U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan
http://img823.imageshack.us/img823/4091/74238800.jpg

Do wykonania tej techniki potrzebna jest znajomość Kage Bunshin. Atakujący tworzy cztery klony cienia, które to wybijają atakowanego w górę. W momencie, kiedy przeciwnik znajduje się w górze, prawdziwy shinobi pojawia się nad nim i kończy atak potężnym uderzeniem nogi.



Techniki rangi „B”

Atsu Shou
http://img821.imageshack.us/img821/5752/67309348.png

Jutsu przydatne jedynie w momencie, kiedy nasz przeciwnik leży na ziemi. Atak polega na potężnym wbiciu go w ziemię. Męcząca technika, aczkolwiek z efektem przerażającym. Jedynie bardzo szybki Shinobi może go uniknąć.



Gan Geki
http://img189.imageshack.us/img189/8564/50269096.png

Silne taijutsu, którego atak pięścią jest porównywalny do siły uderzenia „kamienną ręką”.



Konoha Gourki Senpuu
http://img96.imageshack.us/img96/9716/60255726.jpg

Technika podczas, której to shinobi obraca się wokół własnej osi z niesamowitą prędkością tym samym wykonując jednocześnie uderzenia w przeciwnika.



Omote Renge
(wymagane: Kaimon)
http://img338.imageshack.us/img338/9160/35671501.jpg

Podobnie jak w przypadku Kage Buyou i w tej technice wykopujemy naszego przeciwnika do góry. Kiedy znajdziemy się za przeciwnikiem owijamy go bandażem, łapiemy i odwracamy głową do dołu. W tym tez momencie zaczynamy się kręcić wraz z nim wokół własnej osi i z coraz to większą prędkością spadamy w dół. Tuż przy samej ziemi odskakujemy od przeciwnika, który z niesamowitą prędkością uderza w ziemię. Taijutsu często kończy się śmiercią.



Suiken Kempou
http://img16.imageshack.us/img16/8269/67675036.jpg

Technika polega na walce będąc... Po prostu pijanym. Będąc pod wpływem alkoholu wigor wzrasta, a my stajemy się nieprzewidywalni. Możemy atakować, jednocześnie wstając. Również siła staje się większa.



Ryoku Rendan
http://img153.imageshack.us/img153/141/94119890.jpg

Jutsu, które polega na wykopaniu przeciwnika w górę, by w chwilę później znaleźć się nad nim i zaatakować go kopniakiem od góry, powodując tym samym spadek z ogromną prędkością. Przeciwnik zostaje poważnie poobijany.


Techniki rangi „A”


Gourai Rensa
(wymagane: Tomon)
http://img194.imageshack.us/img194/3554/95144809.jpg

Jutsu, do którego wykonania jest potrzebne otwarcie Piątej Wewnętrznej Bramy Energii. Shinobi wykonuje potężne uderzenie pięścią w przeciwnika tak mocno, że ten leci na ziemię z wielką prędkością.


Ura Renge
(wymagane: Seimon)
http://img52.imageshack.us/img52/5300/62610410.jpg

Aby użyć tej techniki trzeba umieć otworzyć trzy Bramy. Ataki stają się silniejsze i niebezpieczniejsze. Użytkownik zyskuje na szybkich i silnych uderzeniach, ale technika ta powoduje bardzo silne przeciążenie mięśni. Przeciwnik nie ma zbyt wielkich szans. Jutsu zwane jest również techniką „samobójców”


Kichiku Chikara
http://img819.imageshack.us/img819/9370/89477880.png

Technika, którą potrafią i mogą wykonać jedynie shinobi potrafią idealnie kontrolować chakrę. Atakujący kumuluje w pięści chakrę, a tuż przed samym uderzeniem zostaje ona „wypuszczona”. Powodowane są ogromne zniszczenia.




Techniki rangi „S”


Satsugaite No Jutsu
http://img705.imageshack.us/img705/7804/45321615.jpg

Koncentrujemy w dłoni chakrę, czego efektem jest niebieska poświata wokół ręki. W momencie skumulowania uderzamy w przeciwnika z całą siłą jaką posiadamy. Atak ten kończy się śmiercią.


OtoKage założyciel Wioski Oto-Gakure

Yang: 1 000 000 000

Lider klanu: Douhito

Chakra: 135 000 + 33 750 + 33 750 + 33 750 = 236 250 + 67 500 = 303 750

Umiejętności:
Szybkość (+ 40 szybkość)
Wykonywanie Jutsu jedną ręką

Pakt: Węże

Jutsa Klanowe:
Wszystkie

Jutsu:
Kawarimi no jutsu ( Zamiana CH: 500)
Shunshin no jutsu ( Teleport CH: 600)
Kuchiyose no jutsu ( Przywołanie paktu CH: 10.000)
Senei Jashuu ( Węże z rękawa 3-6 CH: 6.000)
Shoushagan no jutsu ( Zmiana twarzy CH: 5.000)
Hoku Hebi ( Zmiana we węża CH: 6.000)
Jagei Jubaku ( Duże węże x2 blokują przeciwnika przy ataku CH: 5.000)
Shuriken Kage Bunshin no jutsu ( Klony np. kunai CH: 2.500 / za 15)
Kuchiyose: Edo Tensei ( Przywołanie zmarłych CH: 20.000)
Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon ( Trzy bramy nie do przebicia CH: 25.000)
Fushi Tensei ( Zamiana ciał CH: 20.000)
Yamata no jutsu ( Przywołanie węża o 8 głowach CH: 30.000)
Shiro Hebi no jutsu ( Technika wężowego Sannina CH: 25.000)
Hebi Saisei no jutsu ( Zmiana skóry max 3 razy CH: 15.000)
Mandara no Jin ( Węże z ust CH: 10.000 / 250 węży)
Tajuu Kage Bunshin no jutsu ( Klony CH: 5.000 / 50 klonów )
Shikumi no Jutsu ( Mordercze Spojrzenie CH: 5.000)
Nehan Shōja no Jutsu ( Usypia kilkanaście ninja CH: 5.000)
Uitenpen ( Las skał CH: 40.000)
Katon: Haikedo ( Ognista kula CH: 20.000)
Kirin ( Potwór z nieba CH: 40.000)
Raikiri Ookami ( Pies z błyskawicy CH: 16.000)
Jigyakkou no jutsu ( Odpowiedzi na pytania CH: 15.000)
Sennou Sousa no jutsu ( Kontrolowanie osoby bez jej wiedzy CH: 8.000)

Ekwipunek :

- Otokage Yaiba ( Zabija po 3 turach od zranienia )
- Treningowe Ciężarki + 15 szybkości
- Rękawice Ninja
- Opaska Jiray 1/2
- 15 Makibishi
- 5 Bomby Dymne
- 10 Pustych Zwojów
-50 Senbon
- 50 Zatrutych Senon ( Zabijają po 3 turach )
- 3 Soldier Pils 25% chakry +
- 15 Shurikeny
- 15 Shurikeny Demonicznego Wiatru
- 15 Kunai
- 50 M Metalowej Linki

Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 40
Szybkość: 15 + 15 = 30 + 40 = 70
Wytrzymałość: 40
Reakcja: 40

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.prawopole.pun.pl www.dragonballextra.pun.pl www.danny-phantom.pun.pl www.kosmetologia2010pwsz.pun.pl www.weloverpg.pun.pl