Gram Naruto
Techniki rangi "D"
Raizou Ikazushi no Utte
Zwyczajny atak wyładowaniem elektrycznym.
Chakra: 200
Dendou Hando
Nasza ręka zostaje naelektryzowana, po czym uderzamy nią w przeciwnika co daje w rezultacie chwilowy paraliż całego ciała naszej ofiary.
Chakra: 350
Raikyuu
Użytkownik tworzy kulę energii elektrycznej i ciska nią w kierunku celu.
Chakra: 550 / za kule
Techniki rangi "C"
Gufutenka
Te Jutsu sprawia, że w dłoniach pojawiają się pioruny, którymi możemy zaatakować przeciwnika z daleka.
Chakra: 650
Ikazappu
Tworzymy w dłoni małą kulę rozładowań elektrycznych. Po zetknięciu z tym Jutsu jesteśmy sparaliżowani, jak i możemy stracić przytomność.
Chakra: 800
Raiseishi
Technika polega na nasyceniu broni elektrycznością, dzięki czemu każdy kontakt żywego ciała z taką bronią będzie oznaczać porażenie i szok, a także, dodatkowe obrażenia.
Chakra: 800
Jibashi
Użytkownik wysyła po ziemi elektryczną falę, która uderza w przeciwnika.
Chakra: 2.200
Kuro Tatsumaki
To Jutsu tworzy tornado z dodatkiem elektrycznej energi, my jesteśmy jak by nim i kierujemy od środka.
Chakra: 2.500
Techniki rangi "B"
Rai no Tate
Wyciągamy przed siebie dłoń i tworzymy elektryczną tarczę. Jest to jedno z najlepszych defensywnych Jutsu, można nim dowolnie manipulować i jest bardzo skuteczne.
Chakra: 3.000
Rai no Tate Kireme
Jest to ulepszenie ofensywne elektrycznej tarczy. Po stworzeniu tarczy możemy ją wysłać na swój cel w linii prostej
Chakra: 2.500
Raigeki no Yoroi
Tworzymy coś na kształt elektrycznej zbroi, jezeli ktoś nas tylko dotknie jest automatycznie ogłuszony i możemy go dobić.
Chakra: 2.800
Chidorigatana
Używając miecza jesteśmy w stanie sprawić, że przez ten miecz przepływa Chidori. Gdy trafi w przeciwnika, to miejsce gdzie trafił przeciwnika zaczyna drętwieć, a rana się poszerza.
Chakra: 5.000
Raiton: Hiraishin
Użytkownik podnosi dłoń do góry. Po wymówieniu nazwy Jutsu od głowy do stóp przechodzą wyładowania elektryczne. Jeśli użytkownik dotyka nawet minimalnie swojego przeciwnika, całe wyładowania przechodzą na niego co może mocno go ogłuszyć.
Chakra: 3.500
Kaminari Shibari
Użytkownik tworzy trzy ściany, które zamykają przeciwnika w klatce.Do tego potrzebuje trzech przewodników wbitych w ziemie (kunai, katana). Kiedy oponent jest wewnątrz, to każda próba ucieczki kończy się porażeniem, a następnie krótkim paraliżem. Żeby zniszczyć technikę potrzeba silnego ataku Fuuton na jedną ze ścian.
Chakra: 5.000
Raikiri
Technika Polega na skupieniu czakry w jednej dłoni - odtąd przyjmuje ona postać wielu piorunów rozchodzących się z kuli trzymanej w dłoni - i uderzeniu przeciwnika. Najczęściej jest to cios śmiertelny. Technika ta wymaga użycia dużej szybkości, zwinności i potężnej ilości energii. Odgłos wydawany przy używaniu tej techniki przypomina dźwięk elektryczności.
Chakra = 4.000
Techniki rangi "A"
Matatenka
Te Jutsu sprawia, że w miejsce, które chcemy spada grad błyskawic. Jeśli wróg nie jest szybki to może go nawet i zabić.
Chakra: 5.000
Chidori
Po wykonaniu serii pieczęci shinobi układa dłoń tak, jakby chciał coś wyrwać, druga ręka służy jako podpórka. Po chwili wokół nich pojawia się Chakra, ręka dzierży kulkę o jasnej poświacie, tnącą jak najlepsze ostrze. Przy dużej szybkości przeciwnik nie ma szans tego uniknąć. Podczas tego ataku są słyszalne dziwne dźwięki jakby śpiew ptaków i to właśnie dlatego technika nosi nazwę Tysiąca Siewek.
Chakra: 5.500
Chidori Nagashi
(wymagane: znać Chidori)
Ta technika to bardzo praktyczne użycie chidori. Użytkownik zwiększa obszar ataku, wykorzystując właściwości błyskawicy, która powoduje czasowe zesztywnienie mięśni. Atak może jednocześnie razić wielu przeciwników. Chidori wypływa z całego ciała użytkownika i jest wystrzeliwane we wszystkich kierunkach. To jutsu, pozwala na zaatakowanie wszystkich osób znajdujących się w polu jego rażenia. Efektywność „prądu tysiąca ptaków” wzrasta, gdy jest stosowany przeciwko dużej liczbie przeciwników. W takiej sytuacji, działa jednocześnie jako atak i obrona.
Chakra: 7.500
Chidori Senbon
(wymagane: znać Chidori)
To kolejny przykład zastosowania Chidori z przestrzenną manipulacją chakry. Z chakry zmieszanej z żywiołem błyskawicy tworzone są niezliczone ilości ostrych igieł (senbon), które zostają wystrzelone w kierunku przeciwnika. Wszystko to dzieje się z niezwykłą szybkością. Całe mrowie błyszczących igieł, lecących w kierunku oponenta, wydaje odgłos „chi chi chi” i wygląda jak prawdziwe stado tysiąca ptaków. Połączenie tej techniki z sharinganem pozwala na bardziej efektywne celowanie w organy wroga.
Chakra: 7.800
Chidori Eisou
(wymagane: znać Chidori)
Mocą tego jutsu jest przebijanie wroga za pomocą odpowiedniej formy wyładowania elektrycznego. Technika ta, to w zasadzie dostosowane do średniego zasięgu Chidori, które poprzez przestrzenną manipulację chakry przybiera formę kopii. Siła pojedynczego uderzenia jest mniejsza niż w przypadku Chidori, jednak dzięki zwiększeniu dystansu do przeciwnika, użytkownik jest bezpieczniejszy, a jutsu lepiej nadaje się do ataków z zaskoczenia i pułapek.
Chakra: 5.800
Chidori Kōken
(wymagane: znać Chidori)
Kolejne z rozwinięć Chidori. Przesyłając przez wbite ostrze miecza Chidori, czynimy je destruktywnym jeszcze bardziej, niszczy ono wszystko na swojej drodze. Technika ma większy zasięg i siłę niż Chidori Nagashi, dzięki czemu jest efektywniejsza w walce.
Chakra: 9.000
Rairyuu no Tatsumaki
Dwa pioruny zostają przyciągnięte do wykonawcy. Gdy ten jest otoczony ich mocą wprawia się w ruch wirowy i tworzy elektryczne tornado z którego po chwili tworzy się drugie. Oba tornada mają głowy smoka. Wpadnięcie naszego przeciwnika w jedno z tornad kończy się porażeniem dużą dawką elektryczności.
Chakra. 10.000
Raiton: Gian
(wymagania: maska Raiton Kakuzu)
Technika stojąca na wysokim poziomie. Maska Kakuzu wypuszcza rygiel elektryczności w swoją ofiarę. Technika dosłownie może zwęglić przeciwnika.
Chakra: 11.500
Raiton: Shichuu Shibari
Jutsu polega na "przywołaniu" czterech filarów otaczających przeciwnika. Każda kolumna generuje elektryczność, jednak są to wiązki tak niewielkich rozmiarów, że zamiast zadawać obrażenia, oddziałują na system nerwowy trafionej jednostki, paraliżując ją na krótki okres czasu.
Chakra: 14.000
Techniki rangi "S"
Raikiri Ookami
Tworzymy z błyskawic psa o właściwościach Raikiri, stworzenie atakuje przeciwnika, biegnie za nim do momentu w którym go nie ugryzie, jest szybki jak błyskawica. Gdy pies ugryzie naszego przeciwnika zostanie on zraniony i dana kończyna zostanie pozbawiona reakcji.
Chakra: 16.000
Kirin
Siła tej techniki tkwi w błyskawicy pochodzącej z samego nieba, jest prawie nie do uniknięcia i w efekcie używający przejmuje kontrole nad błyskawicami tworząc z nich wielką bestie (z błyskawic), która spada wprost na przeciwnika. Technika powoduje ogromne zniszczenia i aby jej użyć należy w poście przed użyciem tej techy wystrzelić katona w niebo przez co w niebie wytwarzają się błyskawice. Jest to prawdopodobnie jedna z najsilniejszych technik. Można też ją użyć kiedy jest burza bez użycia katona.
Chakra: 40.000
OtoKage założyciel Wioski Oto-Gakure
Yang: 1 000 000 000
Lider klanu: Douhito
Chakra: 135 000 + 33 750 + 33 750 + 33 750 = 236 250 + 67 500 = 303 750
Umiejętności:
Szybkość (+ 40 szybkość)
Wykonywanie Jutsu jedną ręką
Pakt: Węże
Jutsa Klanowe:
Wszystkie
Jutsu:
Kawarimi no jutsu ( Zamiana CH: 500)
Shunshin no jutsu ( Teleport CH: 600)
Kuchiyose no jutsu ( Przywołanie paktu CH: 10.000)
Senei Jashuu ( Węże z rękawa 3-6 CH: 6.000)
Shoushagan no jutsu ( Zmiana twarzy CH: 5.000)
Hoku Hebi ( Zmiana we węża CH: 6.000)
Jagei Jubaku ( Duże węże x2 blokują przeciwnika przy ataku CH: 5.000)
Shuriken Kage Bunshin no jutsu ( Klony np. kunai CH: 2.500 / za 15)
Kuchiyose: Edo Tensei ( Przywołanie zmarłych CH: 20.000)
Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon ( Trzy bramy nie do przebicia CH: 25.000)
Fushi Tensei ( Zamiana ciał CH: 20.000)
Yamata no jutsu ( Przywołanie węża o 8 głowach CH: 30.000)
Shiro Hebi no jutsu ( Technika wężowego Sannina CH: 25.000)
Hebi Saisei no jutsu ( Zmiana skóry max 3 razy CH: 15.000)
Mandara no Jin ( Węże z ust CH: 10.000 / 250 węży)
Tajuu Kage Bunshin no jutsu ( Klony CH: 5.000 / 50 klonów )
Shikumi no Jutsu ( Mordercze Spojrzenie CH: 5.000)
Nehan Shōja no Jutsu ( Usypia kilkanaście ninja CH: 5.000)
Uitenpen ( Las skał CH: 40.000)
Katon: Haikedo ( Ognista kula CH: 20.000)
Kirin ( Potwór z nieba CH: 40.000)
Raikiri Ookami ( Pies z błyskawicy CH: 16.000)
Jigyakkou no jutsu ( Odpowiedzi na pytania CH: 15.000)
Sennou Sousa no jutsu ( Kontrolowanie osoby bez jej wiedzy CH: 8.000)
Ekwipunek :
- Otokage Yaiba ( Zabija po 3 turach od zranienia )
- Treningowe Ciężarki + 15 szybkości
- Rękawice Ninja
- Opaska Jiray 1/2
- 15 Makibishi
- 5 Bomby Dymne
- 10 Pustych Zwojów
-50 Senbon
- 50 Zatrutych Senon ( Zabijają po 3 turach )
- 3 Soldier Pils 25% chakry +
- 15 Shurikeny
- 15 Shurikeny Demonicznego Wiatru
- 15 Kunai
- 50 M Metalowej Linki
Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 40
Szybkość: 15 + 15 = 30 + 40 = 70
Wytrzymałość: 40
Reakcja: 40
Offline