Gram Naruto
Techniki Rangi: D
Enshou no Kaze
Technika defensywna. Polega ona na skupieniu chakry wewnątrz siebie i szybkim wypuszczeniu. Wypuszczona chakra zmienia się w wiatr. Dzięki tej technice możemy odepchnąć przeciwnika lub obronić się przed jego kunai'ami, senbon'ami, shuriken'ami itd.
Chakra: 200
Techniki Rangi: C
Kaze Kiri
(Wymagane 2x katany)
Technika obronna, ale tylko przeciwko innym technikom Fuuton. Polega na przecięciu bronią nadchodzącego podmuchu, fali wietrznej lub nawet tornada. Ładujemy dana bron chakre, a następnie tniemy nadchodzące powietrze. Powstaje w nim luka, która nas pochlania i nie otrzymujemy obrażeń od techniki.
Chakra: 1.000
Fuuton: Daitoppa
Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
Chakra: 1.500
Fuusajin
(wymagane: wachlarz)
Jest to technika żywiołu powietrza. Dzięki potężnemu wachlarzowi Temari wytwarza ogromny podmuch wiatru. Na dodatek nie jest to zwykły powiew. Połączony jest on z elementami kurzu, który później może posłużyć jako zastawiona pułapka na oponenta. Na pierwszy rzut oka pył, który wydziela się wraz z wiatrem nie widoczny.
Chakra: 1.500
Fuuton: Suiran Reppu
Jest to Jutsu z repertuaru Asumy. Dzięki swoim kastetom i tej technice, mógł wydostać się z klatki Kitane. Składa on pieczęć Węża. Kastety zaczynają się unosić, nabierają rotacji i uderzają w klatkę.
Chakra: 1.500
Kamaitachi
(wymagane: wachlarz)
Jutsu wykonywane za pomocą wachlarza. Dość mocnym machnięciem ninja wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika.
Chakra: 2.000
Fuuton: Ninpou Kami Orochi
Ze złożonych rąk wypuszczamy strumień powietrza, który leci jak świder zmiatając naszego przeciwnika.
Chakra: 2.000
Techniki rangi "B"
Fuuton: Kaiten Shuriken
Wokoło shurikenów skupiamy chakre wiatru. Dziki temu te staja się niewyobrażalnie ostre. Ponad to można kontrolować ich tor lotu.
Chakra: 750 / 1 broń
Boefuu Senpuu no Jutsu
(wymagane: wachlarz)
Technika wymagająca wachlarzu. Użytkownik macha silnie 1 raz zamachnięciem wachlarzu co powoduje, że tworzy tornado na obszarze około 100 metrów.
Chakra: 6.000
Dai Kamaitachi no Jutsu
(wymagane: wachlarz)
Do wykonania tego Jutsu Temari potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy. Temari dzięki tej technice może się uchronić i zarazem atakować.
Chakra: 750
Juuha Shou
Przy wykonaniu zamachu kończyna, posyłamy zaraz za nią chakre, skupiona w "ostrze z powietrza". Jest to bardzo groźna technika, a samo ostrze jest wstanie przeciąć metal.
Chakra: 2.300
Komakai Butoukai Tatsumaki
Przykładamy rękę do ust i możemy strzelać w przeciwnika małymi lecz szybkimi wietrznymi pociskami.
Chakra: 500 / za 1 kule
Techniki rangi "A"
Tatsumaki no Jutsu
Proste aczkolwiek bardzo niebezpieczne Jutsu. Użytkownik, po złożeniu odpowiednich pieczęci, tworzy wokół siebie małe tornado, który rośnie z sekundy na sekundę. Na końcu przybiera postać wielkiego tornada, o dewastującej mocy. Użytkownik jest w środku niego, może go kontrolować, zmieniać jego siłę, szerokość, energię oraz szybkość za pomocą swojej chakry. Ofensywne oraz defensywne jutsu.
Chakra:
Słabe: 2.000 Utrzymanie: 1.000
Silne: 4.000 Utrzymanie: 2.500
Juuha Reppu Shou
Jutsu tworzy wielka ręke z wiatru z pazurami itp. Możemy nią dowolnie sterować i kształtować i gdy zderzy się z czymś powstają ogromne zniszczenia. Może służyć także jako tarcza ochronna.
Chakra: 7.000
Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg.
Chakra: 4.000
Futton: Ninpou Kamikaze
Tworzy z silnego podmuchu powietrza trzy małe trąby powietrzne, które potrafią narobić nie małych szkód okrążając wroga. Po chwili łącza się one ze sobą, tworząc potężne tornado.
Chakra: 4.000
Fuuton: Hanachiri Mai
Koło wykonującego pojawia się tysiące płatków zmieniających się w duże tornado, które po chwili uderza w przeciwnika poważnie go raniąc.
Chakra: 4.500
Kaze no Yaiba
Technika polega na skupieniu chakry na wskazującym palcu, a następnie na stworzeniu z niego silnego wietrznego podmuchu, przyjmującego formę powietrznego ostrza, rozcinającego wroga.
Chakra: 2.200 za 1 ostrze
Fuuton: Mugen Sajin Daitoppa
Technika żywiołu powietrza. Pierwszy raz widzimy ją w starciu Gaary z Naruto. Jutsu wykonywane przez piaskowego chłopca pod postacią Shukaku. Dzięki temu Gaara ma ogromną pojemność płuc przy czym w środku może skumulować ogromną ilość powietrza. Później z łatwością wyrzuca je z siebie i kieruje w stronę przeciwnika. W ten sposób z łatwością unika nadchodzącego ataku.
Chakra: 5.000
Kaze Furai
Technika polega na unoszeniu się w powietrzu, za pomocą podmuchów wiatru, wytworzonych za pomocą chakry. Prędkość latania zależny od naszej kontroli chakry i jej ilości.
Chakra: Za ture 900
Techniki rangi "S"
Tatsuno Ooshigoto no jutsu
Z początku nic się nie dzieje. Jakby to był niewypał, lecz za chwilę z nieba tworzy się duże tornado które wciąga przeciwnika do środka. Jeżeli chmury były ciemne jakby miała być burza, w tornadzie ranią nas pioruny, jeżeli z chmur padał deszcz to w tornadzie jest ulewa która zamienia się w w bardzo duży grad. Oby dwa sposoby doprowadzają do śmierci.
Chakra: 20.000
Fuuton: Atsugai
(wymagane: maska Kakuzu Fuuton)
Maska Kakuzu wypuszcza potężny podmuch wiatru wyglądający jak kula powietrza. Podmuch bez problemu łamie drzewa, a przeciwnicy są aż odrzucani.
Chakra: 12.000
OtoKage założyciel Wioski Oto-Gakure
Yang: 1 000 000 000
Lider klanu: Douhito
Chakra: 135 000 + 33 750 + 33 750 + 33 750 = 236 250 + 67 500 = 303 750
Umiejętności:
Szybkość (+ 40 szybkość)
Wykonywanie Jutsu jedną ręką
Pakt: Węże
Jutsa Klanowe:
Wszystkie
Jutsu:
Kawarimi no jutsu ( Zamiana CH: 500)
Shunshin no jutsu ( Teleport CH: 600)
Kuchiyose no jutsu ( Przywołanie paktu CH: 10.000)
Senei Jashuu ( Węże z rękawa 3-6 CH: 6.000)
Shoushagan no jutsu ( Zmiana twarzy CH: 5.000)
Hoku Hebi ( Zmiana we węża CH: 6.000)
Jagei Jubaku ( Duże węże x2 blokują przeciwnika przy ataku CH: 5.000)
Shuriken Kage Bunshin no jutsu ( Klony np. kunai CH: 2.500 / za 15)
Kuchiyose: Edo Tensei ( Przywołanie zmarłych CH: 20.000)
Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon ( Trzy bramy nie do przebicia CH: 25.000)
Fushi Tensei ( Zamiana ciał CH: 20.000)
Yamata no jutsu ( Przywołanie węża o 8 głowach CH: 30.000)
Shiro Hebi no jutsu ( Technika wężowego Sannina CH: 25.000)
Hebi Saisei no jutsu ( Zmiana skóry max 3 razy CH: 15.000)
Mandara no Jin ( Węże z ust CH: 10.000 / 250 węży)
Tajuu Kage Bunshin no jutsu ( Klony CH: 5.000 / 50 klonów )
Shikumi no Jutsu ( Mordercze Spojrzenie CH: 5.000)
Nehan Shōja no Jutsu ( Usypia kilkanaście ninja CH: 5.000)
Uitenpen ( Las skał CH: 40.000)
Katon: Haikedo ( Ognista kula CH: 20.000)
Kirin ( Potwór z nieba CH: 40.000)
Raikiri Ookami ( Pies z błyskawicy CH: 16.000)
Jigyakkou no jutsu ( Odpowiedzi na pytania CH: 15.000)
Sennou Sousa no jutsu ( Kontrolowanie osoby bez jej wiedzy CH: 8.000)
Ekwipunek :
- Otokage Yaiba ( Zabija po 3 turach od zranienia )
- Treningowe Ciężarki + 15 szybkości
- Rękawice Ninja
- Opaska Jiray 1/2
- 15 Makibishi
- 5 Bomby Dymne
- 10 Pustych Zwojów
-50 Senbon
- 50 Zatrutych Senon ( Zabijają po 3 turach )
- 3 Soldier Pils 25% chakry +
- 15 Shurikeny
- 15 Shurikeny Demonicznego Wiatru
- 15 Kunai
- 50 M Metalowej Linki
Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 40
Szybkość: 15 + 15 = 30 + 40 = 70
Wytrzymałość: 40
Reakcja: 40
Offline