#1 2010-06-18 16:44:11

 Orochimaru

http://img57.imageshack.us/img57/6469/kagegu3.jpg

3920084
Call me!
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2010-06-18
Posty: 35
Punktów :   

NinJutsu

Techniki Rangi "E"

Bushin no jutsu
http://img20.imageshack.us/img20/783/36501653.gif

Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
Chakra: 20/1 iluzja


Kawarimi no jutsu
http://img203.imageshack.us/img203/6627/kawariminojutsu3166ab.jpg

Technika stosowana przez większość ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Chakra: 500

Henge no jutsu
http://img704.imageshack.us/img704/5871/44311387.jpg

Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
Chakra: 250

Kai
http://img266.imageshack.us/img266/5024/50674812.jpg

Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu.
Chakra: 300

Nawanuke no jutsu
http://img715.imageshack.us/img715/1918/26478804.jpg

Przydatna i prosta technika, pozwalająca nam uwolnić się z więzów.
Chakra: 250

Techinki Rangi "D"

Shunshin no jutsu
http://img143.imageshack.us/img143/2743/42659374.gif

Podstawowa technika każdego Shinobi, dzięki której z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Im wyższa ranga i zasoby chakry shinobi, tym szybsza jest technika (patrz Sasuke i Yondaime). Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
Chakra: 600

Kage Shuriken no jutsu
http://img708.imageshack.us/img708/4962/99751893.jpg

Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego
Chakra: 300

Suienzou no jutsu
http://img121.imageshack.us/img121/4791/78432473.jpg

Po skierowani palców w daną stronę, wystrzeliwują z nich ledwie zauważalne linki, zdolne unieruchomić przeciwnika.
Chakra: 700

Soushuriken no jutsu
http://img199.imageshack.us/img199/2562/88399288.jpg

Sprytna i prosta technika. Rzucamy dwa duże shurikeny. No ta, łatwo uniknąć jednakże od obu shurikenów do naszych palców biegną nici dzięki którym kontrolujemy shurikeny. Daje nam to duże zaskoczenie przeciwnika, ponieważ myśli, że shurikeny zostały od tak po prostu rzucone, oraz nici są prawie niewidoczne.
Chakra: 600

Fukumi Hari
http://img412.imageshack.us/img412/8106/21451097.gif

Shinobi w ustach skupia Chakrę i wypuszcza ją w postaci igieł. Igły są małe i prawie niewidoczne.
Chakra: 500 / 10 igieł

Techniki Rangi "C"

Ganjo Sashu
http://img39.imageshack.us/img39/3695/94790973.png

Wykonujemy potężne cięcie mieczem które może przeciąć człowieka, drzewo a nawet skałę.
Chakra: 2.000

Gyorai Shin
http://img34.imageshack.us/img34/6524/65944618.jpg

Najpierw shinobi wyrzuca na ziemię kilkanaście senbonów, które następnie ukrywały się pod poziom gruntu. Gdy niczego nie spodziewający się przeciwnik wszedł na ziemie zaoraną senbonami, wówczas shinobi przy pomocy Chakry wysuwa je i wbijał w stopy wroga, unieruchamiając go. Gdy to zrobił, wyrzucał resztę senbonów w stronę przeciwnika mocno go raniąc.
Chakra: 1.800

Ikkou Tabekake
http://img822.imageshack.us/img822/6125/27480985.png

Technika polega na włożeniu sobie do ciała jakiegoś przedmiotu (np. zwoju). Gdy wkładamy przedmiot do ust musimy robić to raczej powoli by nie uszkodzić sobie żadnych narządów .
Chakra: 1.000

Jouro Senbon
http://img444.imageshack.us/img444/910/55422359.jpg

Rzucamy w górę parasol, lub parasole w zależności ile ich mamy. Następnie kręcą się one w powietrzu, a z nich lecą tysiące senbonów na naszego przeciwnika. Technika bardzo trudna do uniknięcia gdyż senbony latają w różnych kierunkach.
Chakra: 1.500

Kawara Shuriken
http://img571.imageshack.us/img571/2122/12294138.jpg

Dzięki temu ninjutsu wszystkie przedmioty wokoło, wyglądem przypominające shurikeny (dachówki, kawałki szkła, małe bloczki drewna) podrywają się w górę, atakując wskazany cel.
Chakra: 500 / 12 małych przedmiotów

Kirigakure no jutsu
http://img824.imageshack.us/img824/4518/43231680.jpg

Technika polega na stworzeniu mgły, to uniemożliwia naszemu przeciwnikowi przeprowadzenie ataku, jednak my może go zaatakować bez problemu. Wymaga wody.
Chakra: 1.000 utrzymanie 500

Kyoumeisen (Wymagana rękawica Dosu)
http://img338.imageshack.us/img338/5132/41660430.gif

Technika, która wytwarza fale dźwiękowe kontrolowane przez specjalne ramie Dosu. Dodatkowo chakra pozwala na kierowanie tymi falami. W zależności od zamiarów Dosu, jutsu może być kierowane we wszystkie strony. Wytworzony strumień dźwięku dostaje się do ucha ofiary, co sprawia, że zostaje załamany balans. Wróg traci kontrole nad ruchem. Takie fale dźwiękowe z łatwością trafiają do ucha, gdyż w ciało człowieka składa się z 70% z wody. Jest ona dobrym przewodnikiem dźwięku.
Chakra: 4.000

Shihou Hapou Shuriken no Maki
http://img696.imageshack.us/img696/5676/48910868.jpg

Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Kage Bunshin no Jutsu. Każdy z klonów rzuca kilki shurikenów tworząc dewastujący atak.
Chakra: 3.000

Sanzengarasu no jutsu
http://img716.imageshack.us/img716/8391/59750161.jpg

Przywołujemy chmarę zabójczych kruków, które momentalnie rzucają się na naszą ofiarę zadziobują ją. Kruków jest tyle, że mogą zabić na dodatek zasłaniają widok przeciwnikowi co uniemożliwia mu ucieczkę.
Chakra: 3.000

Tsurugi Yofun
http://img408.imageshack.us/img408/3589/83946258.png

Potężniejsi miecznicy, potrafią wzbudzić w sobie szał bitewny, połączony z chłodną kalkulacją. W czasie trwania szału, Szybkość użytkownika zwiększa się dwukrotnie, ale podczas trwania Tsurugi Yofun, shinobi nie może rzucić żadnego innego Jutsu wymagającego składania pieczęci.
Chakra: 1.600

Hikarakuyou
http://img291.imageshack.us/img291/695/44985640.jpg

Prostu i przydatny atak polegający na machnięciu mieczem na polanie pełnej kwiatów. Kwiaty te zaczynają się unosić i kręcić szybko, przez co mają właściwości shurikenów i mogą być posłane na przeciwnika.
Chakra: 1.500

Nan Kaizou
http://img294.imageshack.us/img294/3432/75319625.jpg

Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technike może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.
Chakra: 1.200

Kumoshin no jutsu
http://img688.imageshack.us/img688/6394/45377450.png

Technika polegająca na błyskawicznym przemieszczaniu się obszarze 50m. Jutsu wymaga lekkiego skupienia (2 tury). Możemy prze teleportować 3-4 osoby.
Chakra: 3.000

Kuchiyose no jutsu
(wymagane: podpisany pakt)
http://img139.imageshack.us/img139/9983/23959520.jpg

Technika pozwala na przywołanie jakiegoś zwierzęcia, lub demona z innego świata. By korzystać z tej techniki trzeba podpisać się na specjalnym pakcie własną krwią. Po zrobieniu tego możemy spokojnie złożyć pieczecie, nadgryźć palec z ułamkiem swojej krwi, przyłożyć dłoń do ziemi i przywołać stwora.
Chakra: 10.000

Kaeru Kaeru no jutsu
(wymagane: pakt z żabami)
http://img101.imageshack.us/img101/7031/68252243.jpg

Jutsu przydatne do straszenia swoich ofiar . Po wykonaniu pieczęci dotykamy czoła osoby na której chcemy wykonać technikę i zamieniamy ją w żabę. Gdy kolega osoby na której wykonaliśmy technikę zobaczy, że mówiliśmy prawdę o zamianie w żabę ''śpiewa'' nam wszystkie informacje. Choć tak naprawdę technika nie zamienia w żabę. Po dymem podstawiamy żabę, a naszego przeciwnika wysyła gdzieś indziej.
Chakra: 4.000

Senei Jashuu
(wymagane: pakt z wężami)
http://img717.imageshack.us/img717/156/26520837.jpg

Z rękawa wypuszczamy od 3 do 8 węży. Dzięki temu możemy łatwiej dosięgnąć wroga, lub go zatruć gdyż węże te mają w sobie truciznę.
Chakra: 6.000

Techniki Rangi "B"

Doku Kiri
http://img715.imageshack.us/img715/3821/81012299.jpg

Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
Chakra: 6.000

Jigyakkou no jutsu
http://img684.imageshack.us/img684/3357/31853984.jpg

Technika zaczyna się od tego, że jesteśmy w transie. Wtedy członkowie ANBU pytają o różne rzeczy osoby która jest w transie. Jest nieświadoma, że wyjawnia różne informacje. Po całym ''przesłuchaniu'' członek ANBU mówi osobie, że nie będzie pamiętać tego zdarzenia. Liczy do 3 i pstryka palcami. Osoba która była w transie nie pamięta tego zdarzenia, można również wymazać komuś jakieś zdarzenia. Technika używana w momentach gdy wróg nie chce mówić po dobroci.
Chakra: 15.000

Hari Jizou
http://img534.imageshack.us/img534/1785/26991982.jpg

Zaawansowane jutsu dzięki któremu nasze włosy wydłużają się błyskawicznie, twardniejąc. Stają się niczym igły, dlatego też mogą doskonale służyć zarówno do obrony jak i ataku.
Chakra: 8.000

Kage Bushin no jutsu
http://img341.imageshack.us/img341/5238/68742152.gif

Rozwinięta forma Bunshin No Jutsu. O ile w poprzedniej wersji klony były niemal bezużyteczne, te twory posiadają zdolność używania broni, atakowania wręcz jak i używania Jutsu, kosztem chakry oryginału. Po ich zniknięciu, przekazują swe doświadczenia do "głównej osoby".
Chakra: 500 / 1 klon

Nikutai Kassei
http://img526.imageshack.us/img526/4987/48567600.png

Technika przyśpiesza szybkość działa naszych mięśni i usprawnia je. Dzięki temu odczuwamy mniejsze zmęczenie podczas ataków TaiJutsu, niestety technika pożera dużo Chakry.
Chakra: 8.000

Hitei Mushou
http://img682.imageshack.us/img682/1457/70389259.jpg

Po uformowaniu potrzebnej pieczęci, wydmuchujemy mgłę malutkich igieł które zaczynają okrążać oponenta, i na nasze życzenie atakują dany cel. Nie jest to może technika zabójcza, ale oberwanie setkami malutkich igiełek jest mało przyjemne.
Chakra: 5.000

Shoushagan no jutsu
http://img688.imageshack.us/img688/2927/91503072.jpg

Szpiegowska technika dzięki której możemy praktycznie idealnie zamienić się w kogoś innego. Po prostu tworzymy sobie nową twarz. W połączeniu z odpowiednim ubiorem, jesteśmy trudni do wykrycia.
Chakra: 5.000

Ranji Shigumi no jutsu
http://img38.imageshack.us/img38/8167/89636477.jpg

Ranji Shigumi no Jutsu jest techniką używaną przez Jiraiye. Po utworzeniu potrzebnych pieczęci , Jiraiya wydłuża swoje włosy i wysyła je w strone przeciwnika, by pojmać swojego wroga. Jeżeli zdoła ''złowić'' przeciwnika w swoje włosy, Jiraiya może sprawić, że włosy twardnieją i tworzą się kolce które zabijają przeciwnika który jest w środku włosów. Można powiedzieć, że jest to ulepszona wersja Hari Jizou
Chakra: 5.000

Sougu Tensakai
(wymagane: zwój i sporo broni w nim zapieczętowanych)
http://img37.imageshack.us/img37/3413/36208756.jpg

Jest to technika TenTen, która wymyśliła ją podczas walki ze swoim klonem. Wyrzucała ona cały zwój w niebo, który za ten czas otwierał się i gdy znajdował się już cały otwarty nad przeciwnikiem, wystrzeliwała z niego setki broni. Na cel spadał prawdziwy grad przeróżniejszych broni i praktycznie nie miał jak uciec. Ofiara ataku zostawała zaszlachtowana i jeśli nie broniła się, nie miała szans przeżyć.
Chakra: 15.000

Gyaku Kuchiyose no jutsu
http://img80.imageshack.us/img80/5676/85894377.jpg

Technika polega na tym, że najpierw wyciągamy duży zwój i z jakiegokolwiek miejsca możemy przywołać jakąś osobę, przedmiot, jednakże jeśli chodzi o przywoływanie ludzi nie może się to dziać wbrew ich woli.
Chakra: 6.000

Kuchiyose: Gamamise no jutsu
(wymagane: pakt z żabami)
http://img228.imageshack.us/img228/6456/12717273.jpg

Przemieniamy ropuchę w karczme. Nieświadomi niczego ludzie wchodzą do środka, wtedy ropucha zmniejsza się do normalnych rozmiarów z ludźmi w żołądku. Oczywiście użytkownikom tej techniki nic się nie dzieje.
Chakra: 8.000

Kuchiyose: Kirikiri Mai
(wymagane: pakt z łasicami)
http://img229.imageshack.us/img229/619/26886967.jpg

Technika polega na przyzwaniu dużej łasicy. Łasica z pomocą kosy z dużą prędkością pędzi przed siebie tworząc ogromne zniszczenia przy pomocy huragany. Może wyciąć nawet las, przecięcie na pół ofiary to nie problem.
Chakra: 15.000

Gamagakure no jutsu
(wymagane: pakt z żabami)
http://img695.imageshack.us/img695/251/49269877.jpg

Użytkownicy tej techniki infiltracyjnej przywołują „nurkującą żabę” z Góry Myouboku i ukrywają się w jej żołądku.
Może ona zanurkować w czystej wodzie na głębokość do stu metrów. Technika ta jest szczególnie przydatna, gdy obóz wroga znajduje się w pobliżu rzeki lub jeziora. Wewnątrz żołądka żaby znajduje się przestrzeń odgrodzona barierą blokującą chakrę, która chroni użytkownika przed zdemaskowaniem za pomocą technik wykrywających.
Chakra: 8.000

Shishi Enjin
http://img188.imageshack.us/img188/3582/13475753.jpg

Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.
Chakra: 10.000

Hoku Hebi
(wymagane: pakt z wężami)
http://img39.imageshack.us/img39/8211/49936448.png

Technika wężowego Sannina. W tym Jutsu zmieniamy się w pół węża. Poruszamy się z tą samą zwinnością i szybkością, co wąż.
Chakra: 6.000

Jagei Jubaku
(wymagane: pakt z wężami)
http://img517.imageshack.us/img517/3890/45454939.jpg

Z obu rękawów wylatują dość spore węże i oplątują się w okół przeciwnika.
Chakra: 5.000


Techniki Rangi "A"


Hyakkasaihou
http://img217.imageshack.us/img217/8963/28306255.jpg

Ostateczna wariacja technik kwiatów. Po wyrzuceniu kwiatów w powietrze, za pomocą machnięcia miecza, zamieniamy je w bomby które zaczynają spadać z nieba na wybrany obszar lub cel.
Chakra: 13.000

Meisai Gakure no jutsu
http://img532.imageshack.us/img532/7333/96884085.jpg

Najbardziej zaawansowane ukrycie, idealne do szpiegowania. O ile zwykłe Gakure no Jutsu pozostawia po nas ślady jak np. odciski lub krew, tak to Gakure kamufluje dosłownie wszystko.
Chakra: 8.000

Souja Sousai no jutsu
http://img704.imageshack.us/img704/4030/26806371.gif

Technika polega na włożeniu swojej dłoni w dłoń swojego przeciwnika. Po skupieniu czakry po chwili przeciwnik umiera a wraz z nim użytkownik Jutsu.
Chakra: Cała posiadana

Rashoumon
http://img243.imageshack.us/img243/7610/37673784.jpg

Przywołuje się dużą bramę o dużej wytrzymałości. Użytkownik chowa się wtedy za nią. Jutsu nazywane ostateczną obroną Orochimaru.
Chakra: 25.000

Mikadzuki no Mai
http://img692.imageshack.us/img692/5482/82807251.jpg

Technika może zostać wykonana gdy mamy posiadamy miecz, bądź inną broń białą. W czasie ataku tworzymy setki nieruchomych iluzji, które zanikają tuż po sobie dając efekt Twojego ataku. W rzeczywistości, po bądź w trakcie ataku "klona", shinobi wykonuje swój - prawdziwy.
Chakra: 10.000

Kuchiyose: Yata Kuzushi no jutsu
(wymagane: pakt z żabami)
http://img409.imageshack.us/img409/8433/95756558.jpg

Jest to rodzaj przywołania żab, który wykorzystywał Jiraiya. Przy pomocy Kuchiyose no Jutsu, przywoływał wielką żabę w miejscu, gdzie właśnie stało inne przywołane stworzenie. Wówczas ogromna żaba pojawiała się i masą ciała miażdżyła co się pod nią znalazło. Jiraiya tak załatwił jednego z węży Orochimaru.
Chakra: 15.000

Techniki Rangi "S"

Kuchiyose: Edo Tensei
http://img691.imageshack.us/img691/1999/29629367.jpg

Technika trudna do opanowania. Jutsu pozwala przywołać zmarłe dusze, by to zrobić trzeba poświęcić jakieś ciało. Gdy przyzwanie zza światów się powiedzie, przyzwanym możemy wsadzić do głów specjalne notki z kunaiami by nabrali oni życia i wykonywali rozkazy wykonawcy techniki.
Chakra: 20.000

Jutsu Shō
http://img686.imageshack.us/img686/6412/60554207.png

Zaawansowana technika pokazana przez 3rd Hokage. Był on w stanie zatrzymać połowicznie technikę rangi S wykonaną przez Orochimaru - Edo Tensei. Technika zatrzymuje jutsu przyzwania, byle jakiej rangi, jednak tylko raz. Powodem jest wielkie zużycie chakry - technika wymaga tyle samo chakry ile wykorzystuje do techniki przeciwnik.
Chakra: 20.000

Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon
http://img101.imageshack.us/img101/6448/33339362.jpg

Najpotężniejsza technika defensywna ze świata Naruto. Polega na przywołaniu 3 wielkich, monstrualnych bram. Prawie nic nie jest w stanie się przez przebić. Wyjątkiem stanowią Jutsu stosowane przez Jinchuurikich, choć i tu może być problem.
Chakra: 25.000

Fushi Tensei
http://img51.imageshack.us/img51/4786/68148082.png

Technika polega na przeniesieniu swojej duszy do innego ciała. Chcąc użyć tej techniki trzeba poświęcić żywego człowieka do którego ciała mamy wstąpić. Po "przeprowadzce" do innego ciała dusza tego człowieka umiera a nasz stare ciało umiera.
Chakra: 20.000

Yamata no jutsu
(wymagane: pakt z wężami)
http://img97.imageshack.us/img97/1033/32219600.jpg

Yamata no Jutsu jest techniką Orochimaru. Z eksperymentowaniem na swoim ciele, Orochimaru był w stanie chwilowo uwolnić swoją duszę od potrzeb gospodarza. W tej formie może użyć chakry, by kierować olbrzymim, wężem o ośmiu głowach. Z powodu jego dużej wielkości, wąż może spowodować masywne zniszczenia. Sam Orochimaru może pojawić się w ustach jednej z tych głów i używać legendarnego miecza Kusanagi by zaatakować.
Chakra: 30.000

Shiro Hebi no jutsu
(wymagane: pakt z wężami)
http://img541.imageshack.us/img541/8310/85481893.png

Technika wężowego Sannina. Zmienia on postać w ogromnego białego węża, który sam jest stworzony z węży. Bez problemu potrafi zgnieść przeciwnika, lub go zjeść. Z każdej części potrafi wypuścić masę węży na przeciwnika, które go kąsają.
Chakra: 25.000

Hebi Saisei no jutsu
(wymagane: pakt z wężami)
http://img192.imageshack.us/img192/9746/51862210.jpg

Ta technika pozwala Orochimaru doświadczyć całkowite odrodzenie jego fizycznej formy. Jeśli znaczna część jego ciała zostanie uszkodzona w bitwie(np: strata ręki), w jego ustach pojawia się On i wyrzuca skórę jego byłego ciała. To nowe ciało nie odniesie uszkodzeń poprzedniego wcielenia; jak kolwiek użycie tej techniki wydaje się znacznie osłabiać go i zabiera niesamowite ilości chakry (można wykonać max 3 razy).
Chakra: 15.000

Mandara no Jin
(wymagane: pakt z wężami)
http://img215.imageshack.us/img215/5265/15272801.png

Jedna z najtrudniejszych technik związanych z wężami. Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysuwa katanę.
Chakra: 10.000/250 węży

Ninpo: Gamaguchi Shibari
(wymagane: pakt z żabami)
http://img121.imageshack.us/img121/6932/41237631.gif

Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej
klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
Chakra: 10.000 przywołanie , 5.000 utrzymanie 

Ostatnio edytowany przez Gaara (2010-06-18 21:48:06)


OtoKage założyciel Wioski Oto-Gakure

Yang: 1 000 000 000

Lider klanu: Douhito

Chakra: 135 000 + 33 750 + 33 750 + 33 750 = 236 250 + 67 500 = 303 750

Umiejętności:
Szybkość (+ 40 szybkość)
Wykonywanie Jutsu jedną ręką

Pakt: Węże

Jutsa Klanowe:
Wszystkie

Jutsu:
Kawarimi no jutsu ( Zamiana CH: 500)
Shunshin no jutsu ( Teleport CH: 600)
Kuchiyose no jutsu ( Przywołanie paktu CH: 10.000)
Senei Jashuu ( Węże z rękawa 3-6 CH: 6.000)
Shoushagan no jutsu ( Zmiana twarzy CH: 5.000)
Hoku Hebi ( Zmiana we węża CH: 6.000)
Jagei Jubaku ( Duże węże x2 blokują przeciwnika przy ataku CH: 5.000)
Shuriken Kage Bunshin no jutsu ( Klony np. kunai CH: 2.500 / za 15)
Kuchiyose: Edo Tensei ( Przywołanie zmarłych CH: 20.000)
Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon ( Trzy bramy nie do przebicia CH: 25.000)
Fushi Tensei ( Zamiana ciał CH: 20.000)
Yamata no jutsu ( Przywołanie węża o 8 głowach CH: 30.000)
Shiro Hebi no jutsu ( Technika wężowego Sannina CH: 25.000)
Hebi Saisei no jutsu ( Zmiana skóry max 3 razy CH: 15.000)
Mandara no Jin ( Węże z ust CH: 10.000 / 250 węży)
Tajuu Kage Bunshin no jutsu ( Klony CH: 5.000 / 50 klonów )
Shikumi no Jutsu ( Mordercze Spojrzenie CH: 5.000)
Nehan Shōja no Jutsu ( Usypia kilkanaście ninja CH: 5.000)
Uitenpen ( Las skał CH: 40.000)
Katon: Haikedo ( Ognista kula CH: 20.000)
Kirin ( Potwór z nieba CH: 40.000)
Raikiri Ookami ( Pies z błyskawicy CH: 16.000)
Jigyakkou no jutsu ( Odpowiedzi na pytania CH: 15.000)
Sennou Sousa no jutsu ( Kontrolowanie osoby bez jej wiedzy CH: 8.000)

Ekwipunek :

- Otokage Yaiba ( Zabija po 3 turach od zranienia )
- Treningowe Ciężarki + 15 szybkości
- Rękawice Ninja
- Opaska Jiray 1/2
- 15 Makibishi
- 5 Bomby Dymne
- 10 Pustych Zwojów
-50 Senbon
- 50 Zatrutych Senon ( Zabijają po 3 turach )
- 3 Soldier Pils 25% chakry +
- 15 Shurikeny
- 15 Shurikeny Demonicznego Wiatru
- 15 Kunai
- 50 M Metalowej Linki

Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 40
Szybkość: 15 + 15 = 30 + 40 = 70
Wytrzymałość: 40
Reakcja: 40

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kosmetologia2010pwsz.pun.pl www.szkolarpgmakeraxp.pun.pl www.danny-phantom.pun.pl www.prawopole.pun.pl www.dragonballextra.pun.pl