Gram Naruto
Techniki rangi "D"
!!!DO WIĘKSZOŚCI JUTS JEST POTRZEBNA WODA!!!
Mizu Bunshin no Jutsu
Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego.
Chakra: 400 /1 klon
Mizutensou no jutsu
Możemy ukryć nasze ciało w wodzie.
Chakra: 300 / 1 tura
Ninpou: Mizu Kawarimi
Kolejne Kawarimi. Tym razem zamieniamy się w wodę.
Chakra: 600
Techniki rangi "C"
Mizu Kamikiri
Ninja tupie nogą w ziemię po czym z ziemi wydobywa się strumień wody który jest pod dużym ciśnieniem i może pociąć sporo rzeczy na plasterki, można również poruszać się na tej wodzie i jednocześnie atakować przeciwnika. Strumieni wypuszczamy od 1 do 3.
Chakra: 600 / za strumień.
Mizu no Tatsumaki
W okół nas tworzy się wodny wir. Działa jak bariera ochronna. Jeśli przeciwnik podejdzie zbyt blisko zostanie wciągnięty przez wir, a po chwili z niego wyrzucony. By przerwać tą technikę trzeba użyć silnego NinJutsu.
Chakra: 2.000
Suirou no Jutsu
Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
Chakra: 900 /1 tura
Suiton: Suitenhoufutsu
Woda podnosi się z ziemi. Zamyka przeciwnika w wodnej bańce. Można kogoś łatwo utopić.
Chakra: 1.000
Suishuu Gorugon
Tworzymy pędzącego wodnego węża. Może on "zjeść" przeciwnika lub zranić.
Chakra: 2.800
Mizu no Muchi
Z ręki tworzymy wodny bicz, który może też wysłać małe wyładowania elektryczne w przeciwnika.
Chakra: 1.000
Techniki rangi "B"
Suiton: Suigadan
Suiton: Suigadan jest techniką Elementu Wody. Ninja wykonuje potrzebne pieczęcie , by nakłonić pobliską wodę do utworzenia kilku świdrów z wody które atakują swój cel.
Chakra: 3.000 / 5 świdrów
Suiton: Suikoudan no Jutsu
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Technika znana wojownikom z Wioski Mgły.
Chakra: 5.000
Suiton: Suijinheki
Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).
Chakra: 3.000
Suiton: Ja no Kuchi
Na początku tworzy się jakby fala chroniąca nas, lecz po chwili cała fala zmienia się w głowę lwa atakując przeciwnika, po czym znowu zamienia się w falę wody.
Chakra: 7.000
Suiton: Daibakryuu
Na wodzie tworzy się wodny wir który wciąga wszystko do siebie.
Chakra: 8.000
Techniki rangi "A"
Suiton: Haran Banshō
Ta technika pozwala użytkownikowi na "przywołanie" wody z nieba, zamiana pary wodnej w powietrzu w wodę. Woda zalewa ze wszystkich stron przeciwnika. Użytkownik może natychmiastowo przerwać tą technikę.
Chakra: 10.000
Suiton: Daibakufu no Jutsu
Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai.
Chakra: 12.000
Suiton: Goshoku Zame
Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Chakra: 5.000/za 2 rekiny
Suiton: Suiryuudan no Jutsu
Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Chakra: 15.000
Gufuu Suika no Jutsu
Do tego Jutsu potrzebne są dwie osoby, w tym wypadku to Jutsu może opanować tylko Naruto ponieważ potrafi Fuuton: Rasengana, oprócz niego jest potrzebna osoba która potrafi Suiton: Hahonryuu. Gdy te dwa Jutsu się połączył powstaje wirujący wodny tajfun, który bez problemu rozwali techniki ognia.
Chakra: 25.000
Techniki rangi "S"
Suiton: Bakusui Shouha
Z ust wypluwamy niewyobrażalną ilość wody, która najpierw przybiera ogromną ilość fal. Później wygląda jak mini ocean. Później tą wodę można zmieniać w kolejne fale burząc je, podnosząc na różne wysokości.
Chakra: 25.000
Suiton: Suishouha
Te Jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.
Chakra: 42.000
OtoKage założyciel Wioski Oto-Gakure
Yang: 1 000 000 000
Lider klanu: Douhito
Chakra: 135 000 + 33 750 + 33 750 + 33 750 = 236 250 + 67 500 = 303 750
Umiejętności:
Szybkość (+ 40 szybkość)
Wykonywanie Jutsu jedną ręką
Pakt: Węże
Jutsa Klanowe:
Wszystkie
Jutsu:
Kawarimi no jutsu ( Zamiana CH: 500)
Shunshin no jutsu ( Teleport CH: 600)
Kuchiyose no jutsu ( Przywołanie paktu CH: 10.000)
Senei Jashuu ( Węże z rękawa 3-6 CH: 6.000)
Shoushagan no jutsu ( Zmiana twarzy CH: 5.000)
Hoku Hebi ( Zmiana we węża CH: 6.000)
Jagei Jubaku ( Duże węże x2 blokują przeciwnika przy ataku CH: 5.000)
Shuriken Kage Bunshin no jutsu ( Klony np. kunai CH: 2.500 / za 15)
Kuchiyose: Edo Tensei ( Przywołanie zmarłych CH: 20.000)
Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon ( Trzy bramy nie do przebicia CH: 25.000)
Fushi Tensei ( Zamiana ciał CH: 20.000)
Yamata no jutsu ( Przywołanie węża o 8 głowach CH: 30.000)
Shiro Hebi no jutsu ( Technika wężowego Sannina CH: 25.000)
Hebi Saisei no jutsu ( Zmiana skóry max 3 razy CH: 15.000)
Mandara no Jin ( Węże z ust CH: 10.000 / 250 węży)
Tajuu Kage Bunshin no jutsu ( Klony CH: 5.000 / 50 klonów )
Shikumi no Jutsu ( Mordercze Spojrzenie CH: 5.000)
Nehan Shōja no Jutsu ( Usypia kilkanaście ninja CH: 5.000)
Uitenpen ( Las skał CH: 40.000)
Katon: Haikedo ( Ognista kula CH: 20.000)
Kirin ( Potwór z nieba CH: 40.000)
Raikiri Ookami ( Pies z błyskawicy CH: 16.000)
Jigyakkou no jutsu ( Odpowiedzi na pytania CH: 15.000)
Sennou Sousa no jutsu ( Kontrolowanie osoby bez jej wiedzy CH: 8.000)
Ekwipunek :
- Otokage Yaiba ( Zabija po 3 turach od zranienia )
- Treningowe Ciężarki + 15 szybkości
- Rękawice Ninja
- Opaska Jiray 1/2
- 15 Makibishi
- 5 Bomby Dymne
- 10 Pustych Zwojów
-50 Senbon
- 50 Zatrutych Senon ( Zabijają po 3 turach )
- 3 Soldier Pils 25% chakry +
- 15 Shurikeny
- 15 Shurikeny Demonicznego Wiatru
- 15 Kunai
- 50 M Metalowej Linki
Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 40
Szybkość: 15 + 15 = 30 + 40 = 70
Wytrzymałość: 40
Reakcja: 40
Offline